ΔΡΑΣΗ  ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ

Στα πλαίσια του μαθήματος της Πληροφορικής (ΤΠΕ) υλοποιήθηκε δράση από το διδακτικό προσωπικό  του σχολείου με σκοπό να γνωρίσουν τα παιδιά από κοντά τον εξοπλισμό και τη λειτουργία του εκπαιδευτικού ρομπότ Lego Mindstorm EV3.

Πιο συγκεκριμένα, έγινε προσέγγιση της έννοιας «Βανδαλισμός» σε θεωρητικό επίπεδο και δημιουργήθηκαν χειροτεχνίες από τους μαθητές ώστε να αναπαραστήσουν ένα βανδαλισμένο σχολείο και ένα μη βανδαλισμένο σχολείο.

Έπειτα, οι μαθητές προγραμμάτισαν το ρομπότ ώστε όταν πλησιάζει στο βανδαλισμένο σχολείο να δείχνει το μήνυμα Sad και να ακούγετε ένας στενάχωρος ήχος, ενώ όταν πλησίαζε το μη βανδαλισμένο σχολείο έδειχνε το μήνυμα Happy και ακουγόταν ένας χαρούμενος ήχος.

Οι μαθητές  συνεργάστηκαν  κατά ομάδες και η δράση παρείχε στους μαθητές ποικίλα μαθησιακά αποτελέσματα:

  • Ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων
  • Ενίσχυση τεχνολογικών δεξιοτήτων
  • Προγραμματισμός και σκέψη επίλυσης προβλημάτων
  • Κατανόηση σχεδιασμού
  • Προώθηση κριτικής σκέψης